TERMENI ȘI CONDIȚII

TERMENI
"myL2.ro", "noi", "siteul", "vânzătorul" reprezintă firma myL2 Connect SRL si serviciile oferite prin intermediul siteului www.myL2.ro.
"Utilizatorul" este orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau orice persoană juridică ce accesează siteul myL2.ro indiferent de scop.
Termenul "client" sau "cumpărător" desemnează orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau orice persoană juridică ce a achiziționat și achitat produse
prin intermediul siteului myL2.ro.

ACCEPTARE
Utilizarea acestui site, incluzând vizitarea paginilor cuprinse de către acesta precum și achiziționarea bunurilor și serviciilor oferite prin intermediul sau, implică acceptarea termenilor și condițiilor prezentate mai jos.
Ne rezervăm dreptul de a modifica aceste prevederi fără nicio notificare prealabilă.

DOCUMENTE CONTRACTUALE
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Vânzătorul nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată că având valoarea unui Contract.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă.
La modificarea (reducerea) cantităților de Bunuri și/sau Servicii din Comandă, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna proporțional suma achitată.
Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat.

CONȚINUT
Specificațiile tehnice, prețurile și imaginile produselor comercializate pot fi modificate fără nicio notificare prealabilă. Deasemenea, nu garantăm că accesul și utilizarea acestui site este fără întreruperi sau erori și ne declinăm răspunderea pentru orice situație care poate apărea din cauza unor erori de software sau defecțiuni tehnice apărute la server, care nu țin de noi sau de partenerii noștri.
Imaginile produselor comercializate au caracter informativ.
Toate promoțiile prezentate prin intermediul acestui site sunt valabile în limita stocului disponibil.

PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prelucrarea datelor personale ale clienților se face conform legilor în vigoare și este stipulată în categoria DREPTURILE UTILIZATORILOR, care face parte integrantă din prezentul document.

CONDIȚII DE VÂNZARE
Prețul produselor afișate în cadrul site-ului www.myL2.ro include TVA.
Ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil și pot fi retrase sau modificate fără nicio notificare prealabilă dacă în listele distribuitorilor oficiali apar schimbări sau erori de preț.
Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile oferite. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
• neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
• invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de myL2.ro, în cazul plății online;
• datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
• produsele nu sunt disponibile în stocul furnizorului.
Prețul, modalitatea de plata și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă.
Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de myL2.ro şi pentru orice alte plăti aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat și achitat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de renunțare la comandă.

CONDIȚII DE LIVRARE A PRODUSELOR
Livrarea produselor comandate se face fie prin personal propriu, fie prin firme specializate de transport.
Termenul maxim de livrare este de 15 de zile de lucrătoare la data achitării comenzii. În cazul în care nu se poate livra comanda în acest termen, vom contacta clientul și vom stabili de comun acord un alt termen de livrare.
Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.
Procesarea comenzilor în perioada sărbătorilor:
În perioada sărbătorilor de Paște, de Crăciun, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 1 si 30 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 30 zile lucrătoare de la data achitării comenzii.
Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor.

RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele achiziționate prin intermediul siteului pot fi returnate conform legilor în vigoare.
Renunțarea la cumpărare
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.
Numai cererile scrise se vor lua în considerare (nu și cele verbale).
În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.
În cazul în care Comanda este achitată, rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 14 zile de la recepția bunului în depozitul myL2.ro, în măsură în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.
Suma va fi returnată fie prin virament în contul indicat de client, fie print-un cod de discount cu valoarea produsului returnat, valabil pentru cumpărături pe site-ul myL2.ro, conform opțiunii clientului.
Cumpărătorul este responsabil în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (accesorii lipsa, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, lipsă documentație prezentă la livrare, etc.), ne rezervăm dreptul de a solicită o taxa pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului că resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Adresa de retur
Produsele se returnează la adresa myL2.ro din Mircea cel Batran nr 152bis, Etaj 3B, 900627 Constanța, județul Constanța, România. Contact: 0737746107.
Cumpărătorul își asumă responsabiliatea că acestea să ajungă la noi în condiții optime. Ne rezervăm dreptul să diminuăm valoarea returului dacă coletele trimise prin curier ajung deteriorate.
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Diminuarea valorii Bunurilor returnate
În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuală diminuare a valorii Bunurilor.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun.
Ca urmare, Cumpărătorul are obligația atunci când își exercită dreptul de retragere din contract să returneze Bunul în ambalajul original, în măsura în care este posibil, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat sau în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur, cu mențiunea suportării de către cumpărător a costurilor necesare pentru aducerea lor la conformnitate. Pentru aducerea lor la conformitate implică costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat.
Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau că diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Din prețul total al Bunului returnat, Vânzătorul va reține o suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului până la valoarea inițială a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Cumpărător într-o perioada de până la 15 de zile lucrătoare de la recepționarea Bunurilor returnate care nu sunt conforme în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat.

DREPTURILE UTILIZATORILOR
- Dreptul dumneavoastră de a fi informat în legătură cu datele dumneavoastră
Vă putem pune la dispoziție informații în legătură cu datele pe care le păstrăm în legătură cu dumneavoastră, la cerere.
- Dreptul dumneavoastră de a corecta și completa datele dumneavoastră
Vom corecta informațiile greșite în legătură cu dumneavoastră, în cazul în care ne notificați acest lucru. Vom completa datele incomplete, în cazul în care ne notificați acest lucru, cu condiția ca aceste date să fie necesare pentru scopul propus al prelucrării datelor dumneavoastră.
- Dreptul dumneavoastră de șterge datele dumneavoastră
Vom șterge informațiile pe care le păstrăm în legătură cu dumneavoastră, la cerere. Cu toate acestea, anumite date vor fi șterse numai după trecerea unei perioade de păstrare prestabilite, de exemplu pentru că avem obligația de a păstra datele în conformitate cu prevederile legale, în unele cazuri, sau pentru că avem nevoie de aceste date pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră.
- Dreptul dumneavoastră de a vă retrage consimțământul
Vă puteți retrage consimțământul acordat în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră, în orice moment, cu efect pe viitor.
Legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră nu va fi afectată de acest lucru, până la momentul retragerii consimțământului dumneavoastră.
- Dreptul dumneavoastră de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră
Vă puteți opune prelucrării datelor dumneavoastră, în orice moment, cu efect pe viitor, în cazul în care prelucrarea de către noi a datelor dumneavoastră se realizează pe baza uneia dintre justificările legale prevăzute în articolul 6(1e sau 1f) din Regulamentul (UE) 2016/679. În cazul în care vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră, vom înceta prelucrarea datelor dumneavoastră, cu condiția să nu existe motive imperioase și legitime pentru o prelucrare ulterioară. Prelucrarea datelor dumneavoastră în scopuri de marketing direct nu constituie un motiv imperios și legitim.
- Dreptul dumneavoastră la portabilitatea datelor La solicitarea dumneavoastră
Vă putem pune la dispoziție anumite informații într-un format structurat, folosit în mod obișnuit și prelucrabil electronic.
- Dreptul dumneavoastră de a vă adresa unei autorități de reglementare
Puteți face o contestație privind protecția datelor la o autoritate pentru protecția datelor. În acest scop, adresați-vă autorității pentru protecția datelor având competență asupra domiciliului dumneavoastră sau autorității pentru protecția datelor sub a cărei competență ne aflăm (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal, www.dataprotection.ro).
În cazul în care aveți orice întrebări referitoare la protecția datelor sau la exercitarea drepturilor dumneavoastră, puteți folosi următoarele date de contact pentru a lua legătura direct cu responsabilul nostru pentru protecția datelor la adresa office@myL2.ro