CONDITII DE GARANTIE

Produsele achizitionate de la myL2 Connect SRL beneficiaza de garantie si service cu conditia respectarii instructiunilor de instalare, utilizare, intretinere, manipulare si transport prevazute in manualul de utilizare si documentatia produsului. Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii (O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008), in baza facturii emise sau in baza contractului comercial.

GARANTIA COMERCIALA
Cu exceptia produselor care au termenul de garantie expres mentionat, perioada de garantie este de:
- 12 luni pentru persoane juridice
- 24 de luni pentru persoane fizice
- Produsele din gama Blebox beneficiaza de 5 ani garantie

OBLIGATIILE FURNIZORULUI
Sa remedieze prin repararea sau inlocuirea produsului defect, gratuit orice defectiune aparuta in perioada de garantie, datorata unei cauze care nu poate fi pusa pe seama clientului;
Sa repare sau inlocuiasca produse prezentate pentru garantie in maxim 15 zile calendaristice din momentul receptiei produsului;

OBLIGATIILE CUMPARATORULUI
In momentul solicitarii garantiei, cumparatorul va trebui sa trimita produsul la adresa mentionata mai jos impreuna cu:
 - Copie dupa factura sau contractul comercial;
 - Descrierea defectului constatat;
 - Toate accesoriile cu care a fost livrat produsul;
 - Ambalaj corespunzator transportului.
Lipsa oricarei din cele mai sus mentionate face imposibila acordarea garantiei.
Sa alimenteze produsul de la reteaua electrica, doar cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de producator in manualul de utilizare, acolo unde este cazul;
Sa foloseasca produsele impreuna cu elementele de cablare originale;
Sa respecte instructiunile de utilizare ale produselor hardware cumparate si a aplicatiilor software pose la dispozitie, conform indicatiilor tehnice puse la dispozitie de catre producator;

SITUATII CARE POT DUCE LA PIERDEREA GARANTIEI
Instalarea necorespunzatoare a produsului;
Interventiile si/sau reparatiile efectuate de catre persoane neautorizate;
Manipularile defectuoase, ruperea sigiliilor, a datelor de identificare, defectele fizice (zgarieturi, lovituri, arsuri, etc), defecte datorate contactului cu lichide de orice fel precum si mentinerea echipamentelor in conditii de umiditate excesiva, praf, sau temperaturi neadecvate;

ALTE MENTIUNI
Interventiile pentru garantie se fac la sediul myL2 Connect SRL din Str Unirii 19A, Parter, 900532, Constanta, judetul Contanta;
Furnizorul poate pune la dispozitia cumparatorului copie dupa factura comerciala, la cerere;
Nu ne asumam raspunderea pentru defectiunile aparute in timpul transportului, datorate ambalarii necorespunzatoare a produsului.
In cazul in care solicitare de acordare a garantiei este nejustificata (produsul functioneaza in parametrii normali), cumparatorul va suporta costul total al interventiei (manopera, piese de schimb, transport);
Eventualele pierderi de date cauzate de defectiuni ale produsului nu sunt acoperite de garantie.