Candidatul Ideal

  • Experienta in organizare si gestionare comenzi,
  • Cunostinte MS Office (Email, Word, Excel),
  • Cunostinte limba engleza nivel peste medie,
  • Avantaj: experienta in domeniul administrativ-secretariat si/sau de contabilitate primara.

Compania noastra ofera pregatire si calificare la locul de munca.

Descrierea jobului

Noii nostri colegi vor avea urmatoarele responsabilitati:

  • Asista echipa tehnica in scopul implementarii solutiilor oferite clientilor,
  • Pregatesc si trimit oferte catre clienti, in baza informatiilor primite de la departamentul vanzari,
  • Contacteaza clientii pentru confirmarea ofertelor si a comenzilor,
  • Pregatesc si trimit comenzi catre furnizori in baza ofertelor confirmate,
  • Pregatesc componentele necesare instalarilor in baza comenzilor,
  • Raporteaza zilnic statusul lucrarilor catre seful direct, precum si orice problema sesizata in activitatea zilnica,
  • Trimit si primesc comenzi catre si de la clienti,
  • Trimit si primesc comenzi intre magazie si depozitul companiei,
  • Ajuta la realizarea inventarelor lunare,
  • Fac curatenie si ordine la locul de munca.

Beneficii

Din momentul angajarii:

  • Un loc de munca interesant intr-un mediu profesionist si tanar,
  • Pregatire la locul de munca,
  • Pachet salarial atractiv.

Dupa primele 3 luni de contract:

  • Calificare la locul de munca, platita de firma,
  • Renegociere salariala la fiecare 6 luni,
  • Telefon de munca,
  • Toate echipamentele necesare desfasurarii activitatii,
  • Asigurare medicala privata.

Descrierea companiei

myL2 Connect este o companie romaneasca cu sediul in Constanta, ce se ocupa cu planificarea, comercializarea si instalarea de sisteme si solutii Smart Home, Smart Building si Smart Office.

Am inceput activitatea in 2018, dupa cateva luni de cercetari in care am observat ca in Romania piata IoT (Internet of Things) si Smart Home era mult subdezvoltata si lipsea accesul atat la solutii, cat si la componente sau echipamente Smart. Am decis asadar sa ne axam pe acest segment de piata destul de nou si inovator, dezvoltandu-ne pentru a oferi atat comercializarea produselor necesare, cat si integrarea sistemelor de control acces, securitate si monitorizare cu sistemele noastre Smart.



Trimite CV-ul tau aici si daca te potrivesti cerintelor nostre, te vom contacta pentru stabilirea unui interviu.